24 January 2007

Minu esimene kotivahetus

Igasugused vahetusprojektid on nii vahvad ja toredad asjad. Nii põnev on oodata inimese nime, kellele kingituse teed, huvitav on välja mõelda, mida kinkida ja vaeva näha tegemisega ning kõige põnevam on ju ise kinki oodata :) Mida sinu salasõber on välja mõelnud, et sind üllatada. Kodumaistest kotivahetustest olen seni välja jäänud ja nüüd võtsin kohe suurelt ette. Võtan osa rahvusvahelisest kotivahetusest. Täna on viimane registreerimise päev. Nüüd jään põnevusega oma salasõpra ootama :) My first purse exchange All kind of exchange projects are so great and fun things. It's so exciting to wait the persons name, whom you will make present, interesting to plan, what you will make and make an effort and the most exciting is to wait your own present :) What your secret friend has made, to surprise you. So far i haven't took part of local purse exchange projects and now i took a big challange. I'm participating in International purse exchange project. Today is the last day to register. Now i'll be waiting my secret friend's name :)

1 comment:

Egater said...

Mina võtsin teisest osa...siiani on kott saamata. Aga endale meeldis teha ja sain väga! positiivse tagasiside. Eks mõni ingel nüüd meisterdab mulle uut. Igatahes edu sulle. Ma sel korral jätan selle vahetuse vahele.
Aga ma sain just kindavahetuse paki kätte. Üritan pärast oma blogi pildid ka üles panna.

Related Posts with Thumbnails