19 April 2007

Motivatsioon

Järgnev jutt ei ole üldse huvitav lugeda neile, kellel kaaluprobleeme pole :) Juba kuu aega maadlen kaaluseisakuga. No ei lähe üldse, ei edasi ega tagasi. Selline seisak tõmbab igasuguse motivatsiooni raasukese nii alla kui vähegi saab. Milleks ma üldse pingutan, kui nagunii kaal alla ei liigu? Ma ju teen trenni, täidan punktipäevikut, söön punktid täis, joon vett, söön köögivilju... mida siis veel!? Käiks käte peal, aga ei oska. Kas sellest kasugi oleks. Kõige masendavam ongi just see, et ma näen ju nii palju vaeva ja tulemusi lihtsalt ei ole. Paar päeva tagasi võtsin end kokku ja parandasin ära ühed viigipüksid. Neil oli lukk katki ja ma vahetasin selle ära. Minu puhul sellised parandamised-ümber-parajaks-tegemised on suur eneseületus. Ma lihtsalt ei viitsi selliste asjadega tegeleda. Ma parem teen uue asja :) Aga mul on praegu lihtsalt suur riiete kriis. Poest ei raatsi osta ja aega õmblemiseks väga pole. Kõik riided, mis kunagi mahtusid, on juba suured. Kõik riided, mis kapis leiduvad, on mulle suured! Niisiis tuligi end kokku võtta ja see parandustöö ära teha. Viimati kui neid pükse kandsin, olid nad parajad. Istusid nagu valatult. Ma õmblesin need püksid, kui ma alles oma kalliga sebima hakkasin. See on siis... uuuh... pea kolm aastat tagasi. Peale parandustööd tõmbasin püksid jalga ja oh üllatust! püksid on mulle suured! Ühelt poolt - jälle ikaldus, aga teisalt - oh õnne! Sain uue motivatsioonilaksu :) Ma olen praegu saledam, kui oma kallimaga kohtudes, mis põhimõtteliselt tähendab seda, et ma olen praegu saledam, kui ma üldse kunagi olnud olen :) See on ikka tõsiselt äge ja see tõmbab suu naerule. Ma loodan, et järgmine nädal on kaalunumber ka väiksem ja mul on põhjust ka selle üle rõõmustada :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails