03 December 2007

Mõnusad tegemised - Compfy things to do

Minu viimase aja lemmikvärv on pruun. Värvikombinatsioon pruun-valge. Nii ilus mu meelest :) Mu valmiv vannituba saab olema valge(helebeez) - pruun, loodetavasti leian omale köögimööbli nendes toonides. Selle värvikombinatsiooni juures on imeline see, et kolmandaks värviks võib sinna juurde panna mida tahes. Talvel kui tahad midagi tagasihoidlikumat - valge-pruun-tumepunane. Kevadel kui tahad värve ja särtsu - valge-pruun-roheline. Sügisel valge-pruun-oranž. Võimalusi on lihtsalt nii palju! olevat ja talvisel ajal mõnus soe asi. Inspireerituna mu viimase aja lemmikvärvist pruunist, teadsin, et mu vest saab ka seda värvi olema. Ja mu otsingud tasusid oma vaeva. Kohe kui ma seda nägin, ma lihtsalt teadsin, et võtku see aega palju tahes, ma koon omale ka sellise :) See kohe karjus "koo mind-koo mind!!" Ma eiJuba mõnda aega olin otsinud omale mustreid, et ühte vesti teha. Vest paistab taas väga IN ole eriti usin kuduja. Igasugused kudumid, mis on suuremad kui sokid või kindad, tekitavad minus hirmu, et ma ei saa sellega hakkama ja ma ei suuda seda lõpetada, kuna see võtab nii palju aega. Ei taha alustada asju, mida lõpetada ei saa. Aga see vestike tundus nii lihtne ja alustamisel ei olnud seda tunnetki, et ma ei lõpeta seda :) Hästi mõnusalt ja kiirelt läks see kudumine. Lihtne muster, samas nii ilus. Täpselt mustri järgi ei teinud. Õlapaelad oleks tulnud vist heegeldada kuidagi, aga ma ei saanud mustrist aru ja läksin kergema vastupanu teed ning kasutasin hoopis siidpaela. 100% ma rahul ei ole selle tulemusega, aga esimese vesti kohta hea küll. Materjal Novita Jussi, lõngakulu u. 200g, muster Filatist. Kuna lõnga jäi veel 4 tokki järele, siis plaan on veel üks topike teha. Ilma mustrita, lühikeste varrukatega. Teine mõnus tegemine oli heegeldatud kaelaehted. Need said tehtud, et mõnele jõuluvana kotti poetada. Esimene hõbeda-valgega, peale on mõned pärlid tikitud. Teine lilla-must. Teine on mu enda suur lemmik. Tuli paremini välja ka kui esimene. Üldiselt valmisid need hästi kiiresti. Paar õhtut natuke pusimist teleka ees ja valmis. Idee V. Vanaselja ja M. Seimani "Ehteraamatust". My latest color crush is brown. Color combination white-brown. I find this so beautiful! Great about this combination is, that you can put beside any other color. They will match anyhow :) I wanted to knit myself a vest. And of course it had to be brown :) When i got eye on this pattern, it was like shouting "knit me-knit me!". Usually i'm a bit afraid to take big projects. Everything that's bigger than mittens or socks, are scary. But this baby didn't look so scary at all. It has nice and simple pattern. It moved on very quickly. Originally there should be crocheted straps, but i didn't understand the pattern. So i went on easy way and used silk ribbons. Materials Novita Jussi 200g Pattern Filati (some winter issue) Secondly i made these two crocheted necklaces. First silver-white one and second purple-black. Second one is my favorite. It came out better than first one. :) These are ment for someones christmas package.

No comments:

Related Posts with Thumbnails