23 January 2008

Uus väljakutse või...?

Kui on võimalus valida kahe halva variandi vahel, siis enamus inimesi valib selle halva, mis natuke parem on. Aga kuidas otsustada, mis see natuke parem on? Minu kaks halba varianti on praegu: kas jääda siia ettevõttesse veel teadmata lühikeseks ajaks (10 kuni 14 kuuks) või kindlaks 2 aastaks. Teadmata lühike aeg oleks kohal, mis mulle kirjeldamatult head meelt teeb. Mul on super kontorikaaslased ning lauanaaber. Ülilahe õhkkond ning tööülesanded, mis mulle meeldivad ning pakuvad aeg-ajalt kerget närvikõdi. Kindlad 2 aastat aga kohal, mis mulle praegu kohe üldse ei imponeeri. Töökaaslased oleksid minust hulka vanemad, enam-vähem veel võõrad. Tööülesanded pakuksid küll pinget, kuid stress oleks suurem. Aega otsustada 2 tundi. Aeg läks käima... nüüd! Edit 12:54 Otsustatud. Jätsin kõik emotsioonid kõrvale ja olin lihtsalt ratsionaalne. Valisin jäämise 2 aastaks. Otsustasin nii, kuna tuleb anda võimalus ka teise korruse rahvale. Ma usun, et nad on seda väärt ja mu uued tööülesanded pakuvad mulle samamoodi pinget ja rahuldust nagu praegune. Ja mu praegused armsad kolleegid ei kao ju kuhugi, meid lahutab kõigest üks korrus.

1 comment:

Maret said...

Kui nüüd minu mõttekäiku oodatakse, siis mina valiksin lühikese variandi. Sest
1. see ei olegi niiiiii lühike
2. elust (ka tööst) peab rõõmu tundma
3. tuima töö tegemine tekitab tülgastust-stressi-... muud jama ja siis ei otsi uut tööd rõõmus-optimistlik-tore inimene, vaid pahur-nukker-turris tüüp.

:)
Maret, kes kaalub ka igasugu variante

Related Posts with Thumbnails