26 June 2008

Uued ja juba vanad/New and already old

Mulle on õmblemine aina enam ja enam meeldima hakanud. Ma küll ei oska seda veel eriti hästi, kuid iga asjaga õpin midagi juurde ja saan aina rohkem kindlust juurde. Olen isegi paar väikest tellimust saanud :) Varem lükkasin igasugused tellimused tagasi, kuna tundsin end nii ebakindlana. Ei oska veel endalegi õmmelda ja asjad ei tule alati nii välja nagu peaks - kuidas ma siis veel teisele õmbleks? Mu õmblustuba muutub ühe enam üheks korralikuks õmblustoaks :) Mul on seal mu kullake Huskystar 224, kes on mind truult juba 4 aastat teeninud. Ta on mul väga tubli :) Sel aastal sain juurde kaks väga oodatud ja vajalikku tibukest - Huskylock 905 ja Diana õmblusmannekeen. Overlokki olen juba väga-väga ammu tahtnud. Seni ei raatsinud seda aga osta, kuna tegemist ikka päris kalli asjaga. Kuid viimaks tegin ikka südame kõvaks ja tõin ta koju. Seni pole ta mind küll kordagi kahetsema pannud. Ning mu kõige uuem mänguasi on siis Diana. Temakese lasin endale sünnipäevaks kinkida :) Seni olen teda juba olemasolevate riiete kohendamiseks kasutanud. Suured teod on veel tulevikus ees :) Sügiseks on mul väike plaan, et lähen õmbluskursustele. Pole mind ju kuskil koolitatud-õpetatud. Kõik ise õpitud ja arenguruumi on küll ja veel ning õppida väga-väga palju. Tänapäeval on õnneks võimalus enam-vähem kõigile küsimustele vastused leida internetist. Kuid kõigele ei oska ise tullagi. Nüüd siis viimased valminud asjad, mida siia veel riputanud pole. Kõigi kohta saab lähemalt lugeda mu teisest käsitööpesast Isetegija foorumis. Zoe kleit Seda kleiti olen vist küll ainult kord-paar kandnud. See ei sobi mu kehatüübiga üldse :) Aga kleit iseenesest mulle meeldib. Asja parandaks kui teeks ette ja taha sissevõtted, aga praeguse hooajaga on see nagunii liiga palav kanda. Materjal: õhem velvet - Abakhan voodriks kunstsiid lukk Lõige: burdastyle.com 8123
Azalea top
Natuke modifitseeritud variant kleidist. Jätsin ära pealmise kihi, tegin lühema ning lisasin varrukad. Selle lõpptulemusega olen küll rahul ja top on kasutuses :) Plaanis on sellest lõikest ka kleit teha.
Materjal: trikotaaž ja trikotaažpits kandid Lõige burdastyle.com 6003
Pidžaama Väga mõnus sai. Varasemalt olen sama lõikega pidžaamad teinud. Need lihtsalt elasid oma aja ära. Mugav ja mõnus magada. Materjal: kunstsiid, atlasspael ja pits Lõige pärit mingisugusest vanemast Burdast, kuid millisest täpselt, ei tea... :) Desira Mulle väga-väga meeldib see kangas. Ja see lõige on ka hästi ilus. Tegin omale selle valmis ning panin selga ja oh õnnetust! see värv ei sobi mulle absoluutselt. Seega andsin selle oma õele. Talle sobib see väga hästi. Materjal: kunstsiid, trukid Lõige: burdastyle.com Desira 7911 Linased püksid Püksid said väga ilusad ja mulle väga-väga nad meeldivad. Ainuke probleem - nad ei mahu mulle mitte miski nipiga jalga. Lõige oli kuidagi naljakas. Mõõtes sain hiiglaslikud püksid ja seega otsustasin et õmblusvaru ei jäta. Kui aga püksid niimoodi valmis said, siis selgus tõsiasi, et tuleb ikka teha nii nagu juhendis kirjas, mitte oma peaga mõelda :) Õnneks on mul "mini-me" ehk mu armas õeraas, kellele need püksid jalga mahuvad :) Õnneks on mul seda materjali veel ning saan neist endale sobivad suvepüksid õmmelda. Tänu Trinny ja Susannahle sain teada, millised lõiked mulle sobivad ja mis mitte. Nüüd on mul nende pükstega juba oma plaan ja visioon :) Materjal: roosa linane lukk, nööbid ja kandipael Lõige: Burda Easy Fashion F/S 2007 Väga pikk ja lohisev postitus sai, aga lühidalt siis kõik minu vahepealsetest tegemistest :) Below you find my latest projects ;)

No comments:

Related Posts with Thumbnails