29 August 2008

Pidurüüd / Party dresses

Vahepeal olen päris usin õmbleja olnud. Mu armas-kallis naabrinaine ja täditütar ja nüüd ka elukaaslase vennanaine, abiellus nädal tagasi. Selleks puhuks õmblesin endale ja õeraasule kleidid. Mõlemast kleidist on kehvad pildid. Näidata on ainult mannekeeni seljas, aga mingi ettekujutuse ikka saab, millega tegu :) Kui korralikumad pildid saan, riputan need ka üles. Õe kleit: Esimest korda õmblesin peokleiti. Alguses veidi ikka kartsin ka. Kallis riie ju käes ja tähtaeg ka lähedal. Kui untsu läheb, siis ei ole aega enam uut ka teha. Aga mulle tundub, et sain päris hästi hakkama. Ühest või teisest kohast oleks tahtnud veidi teisiti teha. Eks järgmine kord tean. Tegemistega kasvavad kogemused. Lõiget sai veidi kohendatud. Õde tahtis, et selg ei oleks nii paljas. Tegin selja osa sama kõrgele kui esiosa seeliku algus. Materjal: kunstsiid Eesti Tekstiilist kardinatüll voodriks Eesti Tekstiilist lukk ja niidid Abakhanist Lõige: BWOF 7/2005 mudel 129 Minu kleit: Algselt oli plaanis hoopis teise tegumoega kleit. Üks Simplicity mudelitest, kuid ajakirjas on vist mingi viga ja juhtus nii, et võtsin lõiked kuidagi valesti maha. Esiosa oli õige suurusega, kuid selja osa vist kaks numbrit suurem. Mul ei olnud enam aega, et otsida, mida ma valesti tegin ega uusi lõikeid maha võtta. Seega muutsin veidi ühe teise kleidi lõiget, mis juba olemas oli ja juba proovitud õmmelda ka. Materjal: kangas, lukk ja ilupael kõik Abakhan Fabricks'ist Lõige: Easy Fashion H/W 2007, mudel 6. Ühe korra varem olen seda lõiget kasutanud ning tegin ühe kevadise pluusi. Seekord siis tegin kleidiversiooni. Originaallõiget muutsin ka veidi. Tegin seelikuosa veidi A-lõikelise, mitte sirge. Ise olen tulemusega päris rahul. Ma loodan, et ma väga rase selle kleidiga välja ei paistnud :) Nüüd on esimesed peokleidi õmmeldud ja ei tulnud sugugi mitte kehvasti välja. Järgmine väljakutse on omale üks voodriga jakk õmmelda. Olen voodriga asju vältinud nagu katku. Aga ükskord tuleb sellest ju jagu saada :) Need kleidid aga ei ole sugugi kõik, millega vahepeal hakkama olen saanud. Varsti jälle ;) I've been busy. These are my first party dresses i've ever made (except for my dolls maybe, when i was a little girl). :) I don't have good pictures of the dresses, only on my sewing doll. But you get the idea :) My next challenge is to make one autumn jacket with lining. I've been avoiding sewing linings, it is time to get over it. These dresses are not all, what i've put together lately. Be back soon! ;)

No comments:

Related Posts with Thumbnails