20 July 2009

Kiire nädalavahetus / Busy weekend

See nädalavahetus läks enamjaolt nii nagu ma plaaninud olin. See on täiesti harukordne, sest tavaliselt kui ma plaane teen, siis millegipärast ei õnnestu mul plaani täielikult täide viia. See võib olla sellest, et võtan liiga suured eesmärgid või ma lihtsalt ülehindan ennast. Tõenäoliselt on see mõlema põhjuse sümbioos, miks ma oma plaanidega nädalalõpuks ühele poole ei saa :) Aga sel nädalavahetusel oli plaan: - leiba teha - TEGIN! :) - turul käia - KÄISIN - sain kukeseeni, värsket kartulat, soolakurki, puuvilju - koristada ehitusel vannituba - KORISTASIN - osta testvärvid ja triibud seina tõmmata - TRIIBUTATUD! - hommikul joogat teha - TEGIN - tegeleda käsitööga - TEGELETUD! Käsitöö jaoks jäi veidi liiga vähe aega. See tõmbab veidi täiuslikkuse punkte maha. Aga muidu... oli üks täiesti õnnis nädalavahetus! :) This weekend went mostly as i planed. This doesn't happen often. Usually i don't get all done from my to-do-list. I think, my problem is, that i take too big goals and i over estimate myself. But on this weekend i planned: - to bake bread - BAKED! - to go to the market - WENT - got yellow chantarelle mushrooms, fresh potatoes and many other veggies and fruits - to clean up our new bathroom in the new house part - to buy testcolors and paint some walls - DONE - to do some yoga in the morning - DONE - to do some sewing and embroidering - DONE I didn't have much time for sewing, this takes some points off from perfect plan filling. But otherwise, it was a great weekend! :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails