29 March 2007

Nauding või õnn / Pleasure or happiness

Kui elus tekib raske moment, siis tuleks mõelda kas järgmine samm annab sulle naudingu või õnnetunde, lõppkokkuvõttes. Minul on viimasel ajal raske õhtuti näksimisest hoiduda. Ma ei tea, kas see on seotud treeninguga. Tõenäoliselt kulutan palju rohkem energiat kui saan. Nii väga tahaks midagi põske pista, ühe peotäie nööbikomme... või teeks hoopis ühe sooja võileiva... kiusatusi on igal sammul :) Ja kui ma siis pistangi need nööbikommid põske, kas see pakub mulle naudingut? Kindlasti! :) Aga kas see teeb mind õnnelikuks, vaevalt. Need annavad lihtsalt tühist energiat ja kasu ei miskit. Mulle meeldib hommikuti kaua magada. Nädalavahetustel tõusen umbes 10 paiku, 11 paiku sööme ja mingi 12 paiku hakkame tegutsema. Selline mõnus aeglane hommik. Sel nädalavahetusel aga tuleb mul end varakult jalule ajada. Tavaliselt jooksen ma õhtuti, peale tööd kella 18-19 ajal. Maraton aga algab hommikul kell 9. Äkki ma ei oskagi hommikuti joosta!? Et seda teada saada, tuleks harjutada ka hommikuti jooksmist. Laupäeval panen end proovile ja üritan 8km joosta. Ma juba kujutan ette laupäeva hommikust heitlust oma peas - "kas minna jooksma või mitte, ma võin ju ka hiljem joosta, ma ei pea seda ju kell 9 hommikul tegema! Magaks tunnikese veel, voodi on ju nii mõnus soe ja pehme, aga õues on külm. Keha ka alles magab, ma ei jaksaks nagunii praegu nii pikka maad joosta" Sel hommikul pean küll tõsiselt mõtlema, kas tasub hetkelisele naudingule järele anda. Ma loodan, et praegu sellele hetkele mõtlemine aitab mul laupäeva hommikul tugev olla :) Sometimes, when it gets rough, you should think, will next step give you pleasure or happiness, eventually. Lately it's getting harder and harder for me to keep myself away from evening-snacks. I don't know, is it because of my trainings. Probably i burn too much calories than i receive. I have sush a big temptation to have a snack. Eat some M&Ms... or maybe a grilled sandwich... temptations on every step :) And when i eat those M&Ms, will it give me a pleasure? Oh yeah! :) But will it give me happiness, hardly. They will just give me some empty energy and no use for nothing. I love to sleep in on weekends. Usually i wake up around 10, then we eat around 11 and by 12 we are all up and busy. Nice slow morning. But on this weekend i have to get up early. Usually i run at evenings, after work around 17-18 o'clock. But marathon begins at 9 in the morning. Maybe i can't run in the mornings at all!? To find that out, i need to practice running in the mornings. On Saturday i'll test myself and try to run 8km. I can already imagine struggle in my head on Saturday morning "should i go out and run or not, i can run also later, i don't need to do it 9 o'clock in the morning! Maybe i just sleep one more hour, bed is so warm and comfy, but it's cold outside. My body is still asleep, i'm not gonna make it anyway, it's such a long run" On this morning i really need to think, should i give in to a momentary pleasure. I hope that thinking about this morning right now, will help me to be strong on Saturday morning :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails