07 November 2006

Mõnus on olla

Ei tea, millest, aga mõnus on olla :) Nädalavahetusel käisin oma villavarusid täiendamas. Plaan õele jõuluks käekott teha ja siis mõned sussid. Manni blogis on hästi armas vilditud kott. Hästi jõulune ja ilus minu meelest. Õele tahaks ka midagi taolist, aga natuke argisemat. Tükk aega jahtisin uut Käsitöö numbrit. Käisin mitu päeva Kristiine keskuses ja mujal poodides, aga pidin ikka pettunult ja tühjade kätega koju minema. Nädalavahetusel siis viimaks sain ka ajakirja kätte. Meeldiv uudis on see, et järgmisest aastast hakkab see ilmuma 4 korda aastas. Väga vahva minu meelest. Siis on ajakiri rohkem hooajalisem ja rohkem ideid ja juhiseid, mida saab järele teha eesti keeles. Päris mitu asja on jäänud tegemata, sest keelest ei saa aru. Minu jaoks on uues ajakirjas nii palju huvitavaid ideid, mida tahaks järele teha. Üks huvitav asi on kootud lips. Mul ei olnudki äiakandidaadile head jõulukinki välja mõeldud ;) Jõulukinkidest rääkides, vihjasin eile ämmakandidaadile, et mulle võib mõne käsitööajakirja aastatellimuse kinkida. Ta oli selle vihje üle väga rõõmus ja kurtis mulle, et ta juba mitu aastat on omale jõuluks nõelapatja tahtnud, aga keegi ei kingi talle. Ma siis mõtlesin ja ütlesin, et ärgu siis palju enam kuulutagu seda, et äkki mul õnnestub parandada seda olukorda. Ühe õhtuga kaks kingimuret lahendatud nagu niuhti! Nüüd on veel see pisiasi, et need tuleb valmis ka teha. Egas midagi. Täna õhtul lähen veel juuksurisse ja peale seda saan end mõnusalt diivanile kerida ja jõulukinke edasi meisterdada.

No comments:

Related Posts with Thumbnails