13 November 2006

Tihe nädalavahetus

Nädalavahetus möödus viltimise lainel. Reedel tegin lõikeid ja laupäev-pühapäev möödus villa hõõrudes. Valmis sain õe koti ja ühed suss-saapakesed. Mõlemad asjad veel kuivavad, kui see möödas, teen viimistluse. Plaanisin teha pühapäeval kaks paari papusid, aga laud, millel ma vildin, on nii madal, et mu selg väsib seal nii ära ja hakkas lõpuks nii valutama, et ei jaksanud enam. Eks see tuleb siis järgmisel nädalavahetusel ette võtta. Kui ma kunagi oma töötoa saan, siis sinna tuleb kindlasti üks kõrgem laud, millel püstjala töid teha nagu viltimine ja osad õmblustööd (lõike mahavõtmised ja riidest välja lõikamised). Praegu olen ikka nii hädas oma seljaga. Ei ole normaalse kõrgusega lauda. Viimaks on ka ehitusel märgata argengut. Isa käis nädalavahetusel siin ja ladus korstent. See on nii ilus :) Kahe päevaga tegi ta kaks täismehe pikkust ja natuke üle pea ka. Ma ei mäletagi, mitu meetrit ta nüüd jõudis, aga edasi saab ta teha alles siis, kui karkass ka püsti on. Pole lihtsalt midagi, millele tellinguid ehitada enne. Ja millal ükskord karkassi ehitatakse, teab ainult jumal taevas. Mehed pidid juba kaks nädalat tagasi tulema, aga keda ei ole, on ehitusmehed. Mis parata. Ehk nad ikka tulevad veel enne lund ja külmasid. Kohe üldse ei tahaks, et ehitus mitmeks kuuks (talveks) seisma jääks :(

No comments:

Related Posts with Thumbnails