20 November 2006

Mardilaat

Eelmisel nädalal oli Saku Suurhallis Mardilaat. Mina käisin seal lausa kahel päeval. Esimesel päeval (neljapäeval) sain teha kiirtiiru enam-vähem kõigi lettide ümber. Nägin palju "tuttavaid" eelnevatelt laatadelt. Tuttavad jutumärkides, sest need tuttavad on müüjad, kellelt ma midagi ostnud olen või on nad lihtsalt mingil põhjusel meelde jäänud. Korraks ajasin juttu ka oma märgviltimise õpetajaga Liina Veskimägi-Ilistega. Küsisin nõu, kuidas tagant lahtise kannaga susse teha. Sain nipi teada ;) Eemalt nägin ka oma lapikursuse õpetajat Marja Matiisenit. Neljapäeval aga juttu ajama ei jõudnudki. Neljapäeval sain igal juhul ülipositiivse elamuse kogu sellest laadast ja sellest õhkkonnast. Laupäeval võtsin siis omale pikemalt aega. Võtsin meelega vähe sularaha kaasa, et mitte pankrotis lõpetada. Kõigepealt tegin ära ostud, milleks sinna läksin: paar tokki lõnga kahekordsete kinnaste jaoks, mõned heegelnõelad, ühe jõulukingi, sobivat tooni villa ja kõige kirjumat heiet nõelviltimise kursuse jaoks. Ja siis nagu kogemata ja meelega sattusid kotti ka heegelniidid värviüleminukutega, mõned pakid pärleid, veelkord jäid ette Liisu lõngad, siis veel Jõgeva värviüleminekutega villast lõnga ning valget heiet, ostsin ära ka esimese eesti keelse raamatu viltimise kohta. Sattusin ka nägema nõelviltimist. Ma kahtlustan, et see oli mu neljapäevase kursuse õpetaja Maaja Kalle. :) Nad meisterdasid seal päkapikke, pallikesi jne. Läksin koju ja proovisin ka. Tuli välja küll! Ma olen ikka nii andekas :) Laupäeval ajasin natuke juttu ka Marja Matiiseniga. Vaatasin seal erinevaid raamatuid ja tema tööde pilte. Kurvastusega pidin talle mainima, et ma pole ikka veel valmis saanud oma lapitekki, mis isegi enne kursust veel pooleli oli. Lihtsalt ei tule vaimu peale. Ja natuke on asi selles ka, et peale kursusel käimist vaatan ma seda tekki kui hullu tööd. Ma oleks selle kõik palju lihtsamalt tehtud saanud. Selline suur ajaraisk. Aga eks ma ta ükskorda valmis ka teen :) Ja päris ilma lapitööta ma ju pole olnud. Vahepeal olen teinud raamatukaasi ja beebipallikesi, beebiteki. Lihtsalt praegu on nii palju muid asju, mida tahaks proovida teha. Maailmas on nii palju erinevaid käsitööliike ja tehnikaid. Loomulikult kõiki ma proovida ei jõua, aga teeks nii palju kui jaksan ja võimalik :) Praegune suur lemmik on igal juhul viltimine. Minu jaoks on võlu selles, et asi saab suht kiirelt valmis ja ei ole vaja midagi õmmelda, ühendada jne. Asi valmib ühes tükis ja on enam-vähem kohe valmis ka. Ei mingit hilisemat susserdamist :) Laat oli ülitore ja kindlasti lähen sinna ka järgmisel aastal kui vähegi võimalik. Sain sealt palju ideid ja positiivset energiat. Nagu päikesekiir selles pimedas ja koledas aastaajas :) Tunnen, et aku on täis laetud ja jaksan kohe palju rohkem ja kiiremini jne :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails