04 July 2007

Käevõrud / Bracelets

Laupäev oli üks väga tegus ja tore päev. Otsisin juba tükk aega mööda linna materjali ühe makramee projekti jaoks. Viimases hädas läksin siis laupäeval Karnaluksi. Mitte, et mul seal käia ei meeldiks. Vastupidi, mulle meeldib seal liigagi väga :) Aga lihtsalt, see ei jää mulle kuidagi tee peale ja sinna minek on ekstra ettevõtmine. Õnneks tasus see end ära, ma leidsin kohe, mida vaja. Kes seal käinud on, teab, et see koht on käsitöömaailma Taevas. Seal on KÕIKE ja HÄSTI PALJU. Minu suureks üllatuseks on nad end ka veel laiendanud ning nüüd on seal kolm suurt ruumi maast laeni käsitöömanti täis. Ja kuna see koht on nagu Taevas, ei suutnud ma sealt lahkuda ainult nende asjadega, mille järgi ma läksin. Korvi sattus ka muid põnevaid asju, mida kohe nagu vaja ei lähegi :) Muude asjade hulgas ostsin ühe rullikese linast paela/nööri. Väga mõnus makrameeks. Paar päeva varem olin mõned puupärlid ostnud. Vaatasin seda rulli ja neid pärleid ja näpud sügelesid nii väga ning ma lihtsalt ei suutnud vastu panna ja tegin ühe käepaela. Asi suht algeline, aga mul oli kiire ka ja ei hakanud midagi keerulisemat välja mõtlema :) (rumal kes vabandust ei leia). Aga ma jäin sellega täitsa rahule, armsake tuli. Talvel kudusin traadist oma töökaaslasele sõbrapäevaks käevõru. Mulle hakkas see nii väga meeldima, et tegin endale ka. Töökaaslase oma oli sobilikult sõbrapäevane ehk punaste-valgete pärglitega. Enda oma tegin mu lemmiktoonides sinise-hõbeda-valgete pärlitega. I was looking material for one macrame project for so long time already. We have here one huge warehouse with handcraft stuff. When you get in there, first two minutes you just stare and look your mouth open. Its like Heaven. It was my last hope to find there material, i needed. And i didn't need to get disappointed. I found it RIGHT AWAY :) I couldn't resist and leave only with stuff i came for. I bought some other stuff i don't just need right away :) Among other things i bought linen string, very good for macrame :) Few days before i bought some wooden beads. I looked at these beads and this string and i just couldn't resist and made myself this small bracelet. Nothing fancy, but i like it :) And this other one. It's knitted with wire. I made one on Valentines day for my coworker with red-white beads. I liked it so much and made myself one also, with my favorite colors - blue-white-silver beads.

No comments:

Related Posts with Thumbnails