11 August 2009

Pluusid / Blouses

Tükk aega pole näidanud, et ma ka õmmelda oskan :) Esimene pluus valmis juba suht suve algul - Laulupeoks. Tavaliselt kannan seda pluusi pika linase seelikuga, millel on arhailised tikandid peal. Hästi lihtne ja kerge oli seda pluusi õmmelda ja väga vähe aega kulus. Materjal: Abakhan, voodilinade puuvill Lõige: BWOF 05/2009, mudel 115 Kuna minu figuur ei ole nii lame nagu modellil, siis selle materjaliga kipub see pluus eest veidi kotti hoidma ja tundub nagu oleks ma viiendat kuud rase. Seega kannan seda alati mingi vööga. Kas tõmban rahvariide vöö ümber või mõne muu vöö. Teine pluus, õigemini vist top, on mu õele. Seda lõiget olen vist vähemalt kolm korda juba kasutanud ja neid siin ka eksponeerinud. Seda korda siis veidi pikem kui lõige ette näeb. Õde pole seda veel selga proovinud, aga ehk talle ikka sobib :) Mulle muidu väga meeldib see lõige. Väga figuurisõbralik. Näitab ja varjab kõiki vajalikke kohti :)For quite some time, i haven't showed, that i can also sew :) This first blouse was made for Laulupidu. Usually i wear it with long linen skirt, some traditional embroidery on it. It was very easy and quick pattern to sew. Pattern is from BWOF 05/2009, model nr 115. Second top is for my sister. I've used this pattern at least three times already. This time it's a bit longer than original pattern. My sis hasn't tried it on yet, hopefully it fits :) I really like this pattern. It's figure hugging and friendly. Shows and hides all the necessary places. :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails