04 August 2009

Uus kohver / New suitcase

Juba mõnda aega olen mõelnud, et tahaks ühte mõnusat paraja suurusega kohvrit. Sellist, millega saaks paari-kolmepäevasele reisile minna. Kuna nüüd on selline reis tulemas, siis nüüd oligi hea põhjus selline kohver osta. Läheme kolmeks päevaks Helsingisse ja seal on plaan veidi ringi vaadata ning natuge ikka shopata ka :) Sobiva kohvri leidmine ei olnudki nii lihtne. Ma ei tahtnud sinist või musta. Tahtsin mõnda erksat värvi ja sellist, millele ei ole juba midagi peale joonistatud, tahtsin ise joonistada. Lõpuks ma ikka leidsin sellise nagu olin ette kujutanud. Lõbus osa ehk joonistamine võis alata :)
Enne/Before Pärast/After
Kohvrile joonistasin igasugu kaitsvaid sümboleid. Nüüd ei tohiks küll mu kohvriga midagi juhtuda. I've been thinking to buy myself a suitcase, just that small to go on two-three day trip and just that big to fit things I've shopped on trip. As we are going to such trip now, it was a perfect opportunity to get such suitcase. We are going to Helsinki for a couple of days. It was quite hard to find this perfect suitcase. I wanted something bright and without any drawings and patterns on it, because i wanted to make them myself. Finally i got the perfect one and the fun part could begin. I draw on suitcase different kinds of protective symbols. Now my suitcase should be protected from everything :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails