21 May 2007

Ajaralli / Timerace

Nädalavahetus oli tõeline ajaralli. Mul oli nii palju plaanis ja lõpuks võitis siiski aeg ja mina jäin jänni. Aga ainult üks asi jäi tegemata. Plaanis oli: osaleda laupäeval Maijooksul - käisin ära, mitteametlik aeg 31.42min ja distants 5,7km pühapäeval rattaga vähemalt 20km sõita - sõitsime 19km, niiet napikas :) aga põhimõtteliselt siiski tehtud lõpetada Kotivahetus vol 3 kott - valmis ja läheb täna posti lõpetada kevadine voldiseelik - jõudsin hästi vähe edasi teha, valmissaamisest on asi kaugel. Lihtsalt kohutav olukord juba, mul ei ole mitte midagi selga panna. Kõik suvised riided, mis eelmisel suvel veel parajad olid, kukuvad üle puusa maha. Mis iseenesest on muidugi tore-tore ja ma üldse ei kurda selle üle, aga jah... selga pole panna midagi :) Tea kas julgen koti pildi siia panna... äkki kotisaaja piilub siia ka... ah, panen ikka. See kott meeldib mulle lihtsalt nii väga, et tahan teistele ka näidata. :) Algselt oli plaanis hoopis teistsugune kott. Aga kui hakkasin oma mõtet teostama, siis tuli välja, et olin oma oskusi alahinnanud. Ma lihtsalt ei osanud teha nii, nagu tahtsin. Aga ma ei anna veel alla, ma proovin seda hiljem uuesti :) Ehk õnnestub seda ideed veel presenteerida. Aga kott, mille tegin, see on tegelikult hästi lihtne. Aga mind on ennast alati võlunud lihtsus. Loodan, et saajale meeldib see sama palju kui mulle endale. Ainuke, millega ma rahul ei ole on see, et ma unustasin mobiilitasku teha. This weekend was a serious time-race. I had so many things in plan and finally won time and i got stuck. In general i just couldn't finish one thing. Plans were: run on Saturday Mayrun - got done, unofficial result 5,7km in 31,42minutes to take 20km drive on bicycle - we made 19km, so almost done to finish Tote Exchange vol 3 - done, will be posted today to finish one spring skirt - didn't have time for this at all, it's far from ready It's getting close to disaster already. I've got nothing to wear! All my favorite clothes from last summer are way too big for me and falling down from hips. Which is totally great of cource :) except the fact, i've got nothing to wear. I really like this tote. First i had totally different idea. When i started to realise my idea, i found out i've overestimated my skills. I just couldn't make it, the way i wanted. But i haven't given up, i'll just try another time and maybe you'll have even a chance to see my idea. :) Ready tote is actually very simple. I'm in love with simple things :) I hope my partner will love it as much i do. Only thing i'm not happy with, is that i forgot to make mobile phone pocket.

No comments:

Related Posts with Thumbnails