30 May 2007

Seelikud / Skirts

Ma olen siin nii mõneski postis ohanud, et midagi pole selga panna. Kurb tõsiasi lihtsalt. Ja no mis sa teed, häda ajab härja kaevu. Eile õhtul olin megausin ja tegin valmis kaks seelikut. Üks seelik oli peaaegu valmis juba mõnda aega, lihtsalt mõned viimistlused. Ja eile siis lõpetasin sellega. Aga eile õhtu oli nii palav, et magada nagunii ei saanud ja energiat oli ka küll ja veel, niiet tegin ühe seeliku veel. See on vist mu kõige kiiremini valminud riideese üldse. Kaks tundi ja seelik valmis! :) Täna on kiirseelik seljas ka. Kartsin, et riie kortsub, kuid kõik on tips-tops ja seelik istub ilusti. Voldiseeliku esmaesitlus on homme. Läheme töökaaslastega diskoteeki. Jeerum-jeerum, sellises kohas pole ma aastaid käinud :) I've sighed here, that i don't have nothing to wear. It's just a sad actual fact. And so, you gotta do, what ya gotta do. Last night i was super busy bee and i made two skirts. First one was almost ready and it just needed final touch. But last night was so hot, i couldn't sleep anyway and i had some energy leftovers, so i made this other skirt also. I think this is the fastest clothing i've ever made. 2 hours and skirt done! :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails