13 July 2007

Nimekiri

Olen enda jaoks avastanud nimekirja võlu. Juba nimekirja koostamine ise on väga hea tegevus. Koondad mõtted, paned kirja. Näiteks poenimekiri. Ilma selleta poodi minna on suht riskantne. Kohe kindlasti teen ma siis rohkem "emotsionaalseid" oste ehk ostan mingit nänni, mida tegelikult nagu väga vaja polegi. Seda kohe kindlasti toidupoes. Kui on kindel nimekiri, siis lähed ainult nendesse kindlatesse vahedesse ja ostad ainult need asjad, mis nimekirjas. Vahel siiski juhtub, et lähen poodi ilma nimekirjata. Need on sellised ettekavatsemata minekud. A la - lähme ostame juua. Lähed plaaniga jooki osta ja kassasse jõudes on korv täis igasugu muud manti (kõrsikud, midagi magusat, näksimist jne.), mida algselt üldse plaanis osta polnud. Sama kehtib ka lihtsalt niisama poodides "jalutamisega". Minu, kui käsitööfriigi, jaoks on väga raske lihtsalt mööda kõndida näiteks Tiimarist. Ma kohe pean sinna sisse minema ja mingit manti kokku ostma. Nii kui ma näen neid pärleid-lillekesi-traadikesi-vidinakesi, hakkab mu peas keerlema tuhat mõtet, mida kõike vahvat nendega teha saab. Teine väga hea nimekirja liik on "tegude nimikiri". Paned kirja kõik asjad, mis pead päeva, nädalavahetuse või nädala jooksul tehtud saama. Alles hiljuti avastasin, et selline nimikiri tõesti toimib! :) Asju ei pea üldse mingisse tähtsuse järjekorda panema. Lihtsalt võtad nimekirja ette ja hakkad tegutsema. Uskumatult palju asju saab tehtud nii. Ma ei seagi endale kohustust kõiki neid asju 100-protsendiliselt valmis saada. Kindel on aga see, et vähemalt 60% nimekirjast saab tehtud. Hiljem on endal ka nii hea meel vaadata, kui palju asju ikka tehtud sai. Tekib kohe hea toimeka inimese tunne :) Mul on juba plaan oma puhkuseks väike tegude nimekiri koostada. Ja sama ootab ees selle nädalavahetusega. Nii palju asju on vaja jälle ära teha, et ilma nimekirjata jään kindlasti jänni.

No comments:

Related Posts with Thumbnails