18 May 2009

Kristi kingitus

Kristi on meie seltskonnas teada-tuntud kokk. Tema juures tunneme end alati teretulnuna ja ta võlub mitte millestki imamaitsvaid asju välja. Ta toob reisidelt kaasa huvitavaid veine, maiustusi ja juustusid. Tema kokkamistulemustes ei pea kunagi pettuma. Tal oli eelmisel neljapäeval sünnipäev. Kunagi ammu-ammu rääkis ta, et ta tahaks saada omale muhumustrilist läpaka kotti. Minus tärkas kohe idee... Läpakakotti ma valmis ei oleks jõudnud, aga poekotiga poleks probleemi. Minu mõte oli teha poekott, millele joonistan muhumustrilisi elemendikesi ning koti oleks täitnud ökotoodetega. Vahepeal tuli aga Effil veel üks mõte. Kristil on unistus kunagi teha oma kohvik. Meil kõigil oleks seal oma roll. Mõte oli siis talle üks päevik-album kinkida, kuhu ta saaks retsepte kirja panna või hetkemõtteid. Õnneks on olemas Viki kes teeb imelisi köitmistöid. Saatsin talle meie soovid ja Viki tegi selle päeviku välk ja pauk valmis ning toimetas selle mulle lausa ukse ette. Tulemus oli täpselt selline nagu ma lootsin ja isegi veel parem. Ja päevik-album ja minu poekott sobisid omavahel nii hästi.Suured aitähhid veel kord Vikile!!! Poekoti tegin naturaalsest linasest, millele joonistasin tekstiilivärviga muhutikandi elemente ning osalise mustri Muhu poisi kampsunikirjast. One of our friends had birthday last week. This shopping bag is made out of natural linen and i draw some our folk patterns on it. This wonderful selfbinded diary-album is made by Viki.

No comments:

Related Posts with Thumbnails