23 October 2006

IT harjumaalaste kokkutulek

Pühapäeval saime IT (isetegija) harjumaalastega kokku. Mulle nii meeldis IT sünnipäeval ja mõtlesin, et see on samuti üks tore üritus. Ja ma ei pidanud pettuma. Inimesed on kõik nii toredad ja täitsa vahva on sedasi koos käsitööd teha. Kuna kokkusaamise koht oli nii kodulähedal ka, siis tahtsin kindlasti minna. Väga tore oli :) Sibulaplix õpetas meile, kuidas kolmnurkset salli keskelt alustada. See tundus täiesti utoopika, et kuskilt keskelt on võimalik alustada, aga Plix näitas, et see täitsa võimalik ja keerulist polnud midagi :) Mul seisavad juba pikka aega lõngad riiulis, millest alguses mõtlesin kampsuni teha, kuid siiani pole sinnani veel jõudnud. Kampsiku tegemine on minu jaoks kuidagi HÄSTI suur ettevõtmine. Ma olen elus vist ainult kaks kampsunit teinud. Need on nii aeganõudvad asjad ja ma ei oska ka nagu eriti... Igal juhul, ma arvan, et ühest lõngahunnikust teen ma omale nüid kolmnurkse rätiku või pontsho töö juurde. Siis on hea peale panna kui jahedaks läheb. Õpetus: Tee 6 as ja ühenda ringiks Heegelda kõrguseks 3 as Heegelda 3 sammast 2 as, 4 sammast (ühekordset), uuesti 2 as ja 4 sammast. Keera töö ringi, heegelda 3 as, 3 sammast esimesse sambasse rea alguses, 2 as, 4 sammast 3 as kõrguseks, kolm sammast, 2 as, 4 sammast jne. Täna kui koju jõuan kindlasti alustan tegemist. :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails