20 October 2006

Sügis...

Leidsin täna V2ikekassi blogist testi, milline aastaaeg ma olen. Alguses tuli sügis, aga mulle tegelikult nagu ei meeldi kõik see vihm ja külmad ilmad. Vaatasin küsimused uuesti üle ja siis tuli vastus, et ma olen "suvi". Aga siis ma hakkasin mõtlema, et tegelikult mulle ju meeldib sügisel lehtedes sahistada, kõik need oranzid-punased-kollased värvid. Karge ilm, päike paistab ja lööb kõik värvid särama. Ja mulle meeldib kuulata vihmakrabinat katusel, end diivanile kerra tõmmata ja tule praksumist kuulata. Ju ma sis olen ikka sügis mis sügis :)
You Belong in Fall
Intelligent, introspective, and quite expressive at times... You appreciate the changes in color, climate, and mood that fall brings Whether you're carving wacky pumpkins or taking long drives, autumn is a favorite time of year for you
Momendil isegi lõngad, mis ma viimasel ajal ostnud olen, on punased, oranzid ja kollased. Eile õhtul voodis mõtlesin jõuludele ja jõulukingitustele. Tegin nimekirja, mida kellele kinkida. Tuli üks pikk nimekiri ja asju nii palju. Ma kardan, et enne tulevad järgmised jõulud kätte, kui ma need kõik valmis saan. :) Eelmisel aastal üritasin ka kõigile ise tehtud kingid teha. See on ikka nii hea tunne, kui saad inimesele head meelt valmistada ja kuulda kiidu- ja üllatussõnu, et kas see on tõesti ise tehtud, oi kui ilus :) See nädalavahetus on üle tüki aja jälle kodune ja nädalavahetuse plaan ongi alustada jõulukinkide valmistamist. Mida varem seda parem :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails