17 October 2006

Kõnnivõistlus

Juba kolmandat nädalat käib meil töö juures Käimisvõistlus. Kuu aega vältava mõõduvõtmise jooksul selgitatakse välja kõige rohkem samme astunud 4-liikmeline tiim. Kõik osavõtjad saavad auhinnaks hea enesetunde ja veidi põnevust. Võitjatele au ja kuulsus. :) Mina käisin jala juba enne seda võistlust. Meile kaalukates räägiti, et päeva jooksul tuleks käia vähemalt 25 korrust üles-alla. Siis saad omale kena tagumiku ja trimmis kintsud. Mina vehkisin siis juba kuu aega varem mööda treppe käia. Kuid peale võistluse välja kuulutamist on meie maja koridorides liiklus tihedamaks läinud. Maja on meil 14-korruseline. 11. korruse trepikoja uks on katki tiheda sammumise tõttu :) Kui millestki muust enam rääkida ei ole, siis küsitakse: "Palju samme on juba?" Meie võistkond on suht laisavõitu. Ei taha ennast küll kiita, aga kõige tublim sammuja olengi mina. Minu keskmine sammude arv päevas on kuskil 10 000 ringis. Vahel üle, harva alla. Isiklik rekord senini on 17 266 sammu. Olen ikka tubli sammuja :) Meie võistkond on momendil suht madalal kohal, kuid lohutan end sellega, et ülejäänud rahvas lõpetab oma sammumise võistluse lõppemisel, mina sammun aga edasi ja liigun parema tervise, väiksema tagumiku ja trimmis kintsude poole. Juba praegu märkan erinevusi. Algul kui trepist käima hakkasin, võttis 7.korrusele astumine ikka jubedalt hingeldama. Nüid jaksan 7. korrusele vabalt minna ja alles 11. korrusel hakkab jaks otsa saama. Ehk varsti jaksan ka sinna nii ronida, et hing paelaga kaelas poleks. Igatahes on see vahva üritus korraldajate poolt ja ma naudin seda igal sammul :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails