26 October 2006

Kitarritund ja viltimine

Teisipäeval oli siis järjekordne kitarritund. Seekord hakkasime duure õppima. Ma ei saanud mitte muhvigi aru. See süsteem oli nii arusaamatu minu jaoks. Lambist pandi mingeid noote kirja, siis otsiti mingit kõige madalamat nooti... järgmist nooti... Väga segane värk. Jäin siis natukeseks peale tundi veel sinna ja palusin õpetajal mulle uuesti seletada. Ta üritas siis uuesti rääkida. Näiteks, kui on C-duur, siis duuri esimene bassinoot on ka C ehk siis duuri nimi on alati bassinoodi esimene noot. Järgmised noodid tulevad siis noodirealt üle ühe (seda siis tertsi korral). C - E - G need noodid tuleb leida iga keele pealt, alates kõige madalamast. Ja kui need on paigas, siis ongi meil olemas duur :) Ma pean seda värki veel harjutama, et meelde jääks. Aga laupäeval on mul viltimise kursus Rahva Ülikoolis. Ma juba nii ootan seda. Täna lähen vanalinna villajahile. Tahaks omale ühe mõnusa müts-kaabu teha. Ma kardan, et see esimene vasikas läheb mul aia taha, aga eks näis :) Ma igatahes põnevust täis ja ootan juba laupäeva.

No comments:

Related Posts with Thumbnails