16 October 2006

Nädalavahetusel käisime kodus

Sel nädalavahetusel käisin üle tüki aja jälle kodus. Laupäeva hommikul hakkasime sõitma. Mõtlesin, et proovin ka autos käsitööd teha. Võtsin siis oma poolikud randmesoojendajad kaasa. Autos on täiesti võimalik kududa. :) Edasi-tagasi sõidu peale sain need peaaegu valmis kah. Vaja veel lõngaotsad peita ja plaanin kreysy antud kootud lille ka peale teha. Laupäevane ilm ei olnud just kiita, kuid koju oli ikka mõnus sõita. Laupäeva õhta käisime Eelikaga jalutamas. Kodus on ikka hooopis teine asi. Nii hea rahulik ja vaikne on. Teenisin samme ja ajasime juttu :) Väga mõnus oli üle tüki aja jälle lobiseda. Pühapäeval oli hästi ilus ilm. Hakkasime Villuga jalutama minema ja mulle tuli meelde, et laadapäev on. Kõndisime siis linna. Paljud hakkasid juba asju kokku pakkima, kuid saime ikka tiiru peale tehtud. Minu üllatuseks müüdi seal ka lõnga. Varem pole seda nagu olnud. Ei suutnud ma neist niisama mööda jalutada ja ostsin paar tokki. Ostsin ühe halli mohääriseguse lõnga - plaan pehmed labakud teha. Uurin välja, kuidas kahekordselt kududa. Ja peale tahaks tikkida mingid elukad. Siis sain mingi villase helerohelise lõnga - mõte kevadeks kott teha. Ja siis veel üks kirju akrüüli-puuvilla segu - ostsin, sest Villule see meeldis. Esialgu tekkis mõte raamatukaaned teha. Õmmelnud olen neid juba omajagu, aga kudunud või heegeldanud pole. Ja musi ostsis maapähklitega šerbetti. Mina varem ei teadnud, mis see on. See oli üks hirmus magus asi, meenutab lehmakommi ja selles oli paksult maapähkleid sees. Kodust võtsin kaasa "Pitsiliste koemustrite" raamatu. Otsin sealt ühe ilusa mustri ja teen omale Susalt ostetud lõngast bolero moodi asja. Me möllasime ka lehtedes ja käisime mu vana kooli juures. Leidsime ka ühe punase kassi, kes mõnules auto katusel :) Loodus on nii ilus praegu. Minge jalutage ja tundke sügisest rõõmu! :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails